REGIONAL SALES MANAGER

Pre skúseného obchodného manažéra z oblasti FMCG

Zaujímavá pracovná ponuka pre nadšeného obchodného manažéra so skúsenosťami z oblasti riadenia ľudí a prevádzok FMCG, znalosťou trhu, schopnosťou riadiť a motivovať tím a podieľať sa na zaujímavých projektoch nadnárodnej spoločnosti.

Náplň práce:

Zodpovednosť za obchodné výsledky:

  • Implementácia maloobchodnej stratégie vo všetkých prevádzkach v regióne v súlade so stratégiou spoločnosti
  • Zabezpečenie maximálneho predaja a ziskovosti regiónu v súlade s obchodnou stratégiou
  • Zodpovednosť za dosahovanie cieľov regiónu P&L a OPEX zodpovednosť, vrátane efektívneho zásobovania a plánovania
  • Aktualizácia finančného plánovania (ročné plánovanie, monitorovanie obchodných výsledkov a mesačné vyhodnotenia
  • Pravidelný update dosiahnutých predajných výsledkov a sledovaných parametrov na mesačnej báze
  • Príprava akčných plánov s cieľom zlepšiť výkonnosť a spokojnosť zákazníka (vynikajúca úroveň služieb a štandardov)
  • Definovanie, monitorovanie a hodnotenie prevádzkových nákladov regiónu (limity prevádzkových nákladov a ich kontrola)
  • Zabezpečenie držiavania a súladu auditu a prevádzkových noriem

Zodpovednosť za rozvoj obchodu:

  • Podpora prevádzok a motivácia personálu
  • Monitorovanie očakávaní, spokojnosti a sťažnosti zákazníka
  • Optimalizácia prevádzkových procesov v rámci stanovených štandardov
  • Podpora projektov, testovania, implementácie projektov a zlepšení
  • Podpora riadenia zmien v regióne, kvality a štandardov
  • Monitoring trhu a odporúčania

People Manažment:

  • Zodpovednosť za priamu správu, dohľad a rozvoj regionálnych manažérov (do 12 ľudí)
  • Nastavenie úrovne kľúčových výkonnostných ukazovateľov a cieľov pre jednotlivé zverené oblasti a ich vyhodnocovanie
  • Aktívna komunikácia na podriadených, poskytovanie informácii o stratégii, plnení plánov
  • Implementácia vzdelávacích programov

Požiadavky na pozíciu :

  • Univerzitné vzdelanie
  • Preukázaná prax s vedením tímu, FMCG predajom, riadením prevádzok (min. 3 roky)
  • Znalosť anglického jazyka slovom a písmom (pokročilý)
  • Pokročilá znalosť MS Office (xls, ppt, word)

Osobnostné predpoklady:

  • Logické myslenie, dobrý manažment času, efektívne zručnosti v riešení problémov
  • Zmysel pre detail, pravidelnosť, zodpovednosť a schopnosť aktívne sa podieľať na stratégii a raste
  • Silná pracovná etika, odolnosť voči stresu, flexibilita, pro-aktivita

Platové ohodnotenie: cca 3500 EUR/brutto + ročná odmena, v závislosti od seniority vybraného kandidáta
služobné auto, telefón, PC, zaujímavé zamestnanecké benefity a vzdelávanie

Are you interested?
Apply via our online form.